E
Els
2019-10-28
4.9 Beoordeling van 4.9/5

Scoremotivatie
In weer en wind ga ik met de fiets mijn broodje halen, als ik dan binnenkom en heel vriendelijk ontvangen wordt, is mijn dag weer goed, dank u Peggy

Schrijf zelf een review over Het Graantje Peggy Meer info Het Graantje Peggy »