Zoals altijd zeer tevreden, niets op aan...
L
Lorenz
2019-03-06
2019-03-06
5
Beoordeling van 5/5
Over de ontvangst
Altijd vriendelijk en goedgezind!
Over het interieur
Zeer modern, frisse, gezellige zaak!
Over product/dienst
Altijd top bij ons Peggy!
Over de verkoper
Zoals altijd zeer tevreden, niets op aan te merken!










