Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Kapsalon Alex is de vriendelijkste handelaar van Beernem! 

Op vrijdag 4 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Salons Lodewijk Van Male, te Brugge. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Kapsalon Alex
 
“We zijn opnieuw verkozen tot Vriendelijkste Handelaar van Beernem! De award is voor mij dan ook een erkenning van het harde werk. Het weerspiegelt onze dagdagelijkse ingesteldheid waarmee we onze zaak runnen. Vorig jaar hebben we deze award ook al gewonnen, maar ook dit jaar hebben we daar niets extra voor gedaan. We hebben gewoon de richtlijnen gevolgd en dat is duidelijk voldoende. Toekomstplannen hebben we dus niet echt. We doen gewoon voort met wat we goed kunnen.”

“Ik vind de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar wel belangrijk. Het is leuk om in de bloemetjes gezet te worden door de klanten. Niet alleen voor mij, maar voor het volledige team. Zo kunnen we met de verkiezing ook uitpakken op sociale  media. De Lente- en Eindejaarsactie betekenen telkens opnieuw een reeks mogelijkheden om de klanten te betrekken bij een actie, waar ze met een kleine moeite mooie prijzen mee kunnen winnen.”

“Nadat op Facebook bekend werd gemaakt dat ik de winnaar was van deze award, werd mij een voorstel gedaan om met die cheque eens goed te gaan eten in een restaurant naar mijn keuze. De Lente- en Eindejaarsactie brengt dus ook grappige momenten teweeg, wat leuk is natuurlijk!”

“We hebben als kapsalon een heel breed klantenspectrum. We zijn op de hoogte van alle nieuwste technieken, waardoor we de kennis hebben om de gevraagde kapsels van mannen, vrouwen en kinderen van alle leeftijden te knippen.”

“Voor onze zaak is Handelsgids een platform en een middel om de zaak eens extra in de kijker te zetten. De extra publiciteit is natuurlijk ook mooi meegenomen.”