Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Sara in Boortmeerbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en correct!

Review door David op 2019-11-20
5,7 neen...
Scoremotivatie
neen

Review door Anne marie op 2019-11-14
Scoremotivatie
doe zo verder het is aangenaam om zo naar de kapper te gaan

Review door Daisy op 2019-11-14
Scoremotivatie
Fantastische+vriedelijkse kapsalon SARA in de gemeente !!!

Review door Yolande op 2019-11-09
Scoremotivatie
1 keer per week ga ik naar mijn vaste kapper Sara in mijn dorp. Als ik toekom wordt de deur door Sara steeds geopend met een smile en een vriendelijke goeiemorgen! ? Ik krijg een plaats in een comfortabele zetel en een lekker drankje! Sara zorgt ervoor dat mijn haren perfect gekapt worden zoals ik het graag heb en ondertussen praten we gezellig over dagdagelijkse zaken ? En.. de hele week, tot aan mijn volgend bezoek aan Sara blijft mijn kapsel in vorm! Ik ga graag naar mijn kapper en vind Sara absoluut de vriendelijkste handelaar van ons dorp!

Review door Micheline op 2019-10-20
Scoremotivatie
Top kapster, steeds even vriendelijk! Mooi kapsalon!

Review door Gaby op 2019-10-19
Scoremotivatie
Super goede kapster die goede raad geeft en haar vak kent! Leuk om elke keer opnieuw terug naartoe te gaan! Ook steeds vriendelijk en steeds even goed gezind!

Review door Albert op 2019-10-19
Scoremotivatie
10/10 vriendelijk, .....doe zo voort

Review door Else op 2019-01-11
Scoremotivatie
10/10 voor alles

Review door Else op 2019-01-11
Scoremotivatie
Vriendelijke kapster

Review door Ann op 2019-01-06
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.