Reviews voor Kapsalon Sara
Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Sara in Boortmeerbeek.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
sara is altijd heel vriendelijk je gaat er met plezier naartoe
Review door Anne marie op 2018-12-19
sara is altijd heel vriendelijk je gaat er met plezier naartoe
Review door Anne marie op 2018-12-19
Scoremotivatie
heel vriendelijk zou nergens anders willen gaan
Review door Anne marie op 2018-12-19
heel vriendelijk zou nergens anders willen gaan
Review door Anne marie op 2018-12-19
Scoremotivatie
je word heel vriendelij ontvangen
Review door Anne marie op 2018-12-19
je word heel vriendelij ontvangen
Review door Anne marie op 2018-12-19
Scoremotivatie
doe zo voort Sara het is een aangenaam kappers moment
Review door Daisy op 2018-12-09
doe zo voort Sara het is een aangenaam kappers moment
Review door Daisy op 2018-12-09
Scoremotivatie
zeer vriendelijke dame, goede verzorging , niet te duur.
Review door Gerard op 2018-12-06
zeer vriendelijke dame, goede verzorging , niet te duur.
Review door Gerard op 2018-12-06
Scoremotivatie
altijd vriendelijke bediening !!!
Review door Linda op 2018-12-04
altijd vriendelijke bediening !!!
Review door Linda op 2018-12-04
Scoremotivatie
Toen ik naar Kampenhout verhuisde was ik op zoek naar een nieuwe kapper. Met Sara was het een schot in de zaak! Top kapster, super vriendelijk en altijd met de glimlach!!!
Review door Audrey op 2018-12-01
Toen ik naar Kampenhout verhuisde was ik op zoek naar een nieuwe kapper. Met Sara was het een schot in de zaak! Top kapster, super vriendelijk en altijd met de glimlach!!!
Review door Audrey op 2018-12-01
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.