S
Sonia
2020-12-17
4.9 Beoordeling van 4.9/5

Scoremotivatie
Ik ben vaste klant bij bloemisterij Poelman-Van De Velde. Daar is kwaliteit aan goede prijzen, en het zijn vriendelijke mensen. Ik zou zeggen dat het inmiddels (bijna) vrienden zijn want we kennen elkaar al lang.

Schrijf zelf een review over Bloemisterij Poelman - Van De Velde Meer info Bloemisterij Poelman - Van De Velde »