Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Bloemisterij Poelman- Van De Velde is de vriendelijkste handelaar van Destelbergen! 

Op Donderdag 3 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Hotel Royal Astrid te Aalst. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de Eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de Eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016
 
Nu kan u uw vriendelijkste handelaar nog een extra hart onder de riem steken, laat op Facebook zien dat ook u van mening is dat Bloemisterij Poelman - Van De Velde de Vriendelijkste Handelaar van Destelbergen is. Dit kan u doen door hun foto te liken of te delen via www.handelsgids.be/vh/facebook-wedstrijd/. De eerste tien handelaars met de meest vind-ik-leuks en keren gedeeld winnen een advertentie in het Vriendelijkste Handelaar magazine van Handelsgids. Laat uw vriendelijkste handelaar deze prijs winnen ! Like en deel hun foto!

Interview met Bloemisterij Poelman - Van De Velde

“Ik vind het fantastisch dat deze award in mijn winkel mag staan. We hebben de award van Vriendelijkste Handelaar vol trots op onze toonbank gezet en het kader heeft ook een mooi plaatsje gekregen. Nu kunnen we ermee ‘showen’. Wat wel grappig is, is dat wij geen extra inspanningen gedaan hebben om de award te winnen. Dus we gaan onze aanpak niet veranderen.”

“Alles loopt voorlopig gesmeerd in de winkel. We beschikken over de juiste mensen en ons klantenbestand is al heel uitgebreid. Zolang dat het ons op deze manier lukt om de zaak te runnen, gaan we dat zeker met veel plezier blijven doen. Je hebt dan jaarlijks de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar, wat wel een leuk initiatief is, maar het is niet zo dat ik me daarop ga vastpinnen. Ik zal altijd met beide voeten op de grond blijven staan.”

“Handelsgids biedt ons jaarlijks de Lente- en Eindejaarsactie aan en die acties voeren we naar jaarlijkse gewoonte ook uit. Persoonlijk dacht ik dat het veel moeite kostte om deel te nemen aan de actie. Maar onze klanten gaven zelf aan dat het heel gemakkelijk is en geen moeite vraagt. We merken ook dat de klanten zeer nieuwsgierig zijn en dat ze niet kunnen wachten om hun lotjes te gebruiken op Handelsgids. Tijdens de acties gaven wij uiteraard ook lotjes mee aan ons ouder publiek. Dan kregen we soms reacties zoals: “Dankuwel, maar wij hebben geen computer hoor (lacht)!”. Het is altijd fijn dat er gelachen kan worden en dat onze klanten gelukkig zijn.”

“Bloemisterij Poelman - Van De Velde bestaat al 17 jaar. Ik doe dat samen met mijn man, en nog steeds met evenveel plezier als toen we pas begonnen met de zaak. Wij bieden niet enkel planten en bloemen aan, maar ook tuinmateriaal kan je bij ons vinden. En tijdens de kerstperiode staat het hier vol kerstbomen die staan te popelen om versierd te worden!”