Alles was vandaag superlekker - de vissoep:...

J
Jenny
2017-05-10
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Over de ontvangst
Onmiddellijke bediening en op vraag ook wachttijd gerespecteerd na de hoofdschotel.

Over het interieur
Zeer aangenaam decor en inrichting van dit restaurant.

Over product/dienst
Alles was vandaag superlekker - de vissoep: de steak en een heerlijk ijsje als dessert.

Over de service
Ook de service was optimaal goed.

Over de verkoper
Beide kelners waren zeer vriendelijk en heel attent.

Schrijf zelf een review over Restaurant Nikolaas Meer info Restaurant Nikolaas »