Ontdek de reviews van klanten van Brasserie Apostroff in Dilbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Over de ontvangst
zeer vlotte ontvangst

Over het interieur
netjes en gezellig

Over de service
alles zeer vlot

Review door Denise op 2017-04-28
Over de ontvangst
Aangename ervaring.

Over het interieur
rust en het 'home' gevoel komt je zo tegen.

Over product/dienst
Kregen maaltijd, wat ons uitgelegd was.

Over de service
Geen lang wachten, juiste bediening.

Over de verkoper
Geen probleem

Review door Francis op 2017-04-25
Over de ontvangst
direct bedienen

Review door Jeannine op 2017-04-25
Scoremotivatie
vriendelijk met de klanten, goeie en juiste uitleg bij de keuze van de maaltijden; het is er smakelijk ruestig te genieten van het voorgeschotelde. Het mag niet te groot worden, de sfeer is er goed.

Over de ontvangst
Het gevoel om welkom te zijn, open vriendelijk quaonthaal

Over het interieur
Je voelt je er snel op je gemak

Over product/dienst
Smakelijk er te eten, komt er voldaan buiten.

Over de service
geen opmerkingen

Over de verkoper
ben een tevreden klant.

Review door Francis op 2017-04-25
Scoremotivatie
heel vriendelijk simpel aangenaam

Over de ontvangst
aangenaam vriendelijk direct daar om u te bedienen

Review door Jeannine op 2017-04-25
Scoremotivatie
Vriendelijk personeel

Over de ontvangst
alles ok

Over het interieur
Een beetje opfrissen in lichte kleuren.

Over product/dienst
Zeer lekker eten.

Review door Michèle op 2017-04-23
Over het interieur
Mocht er meer plaats tussen de tafels zijn, dan zou het echt perfekt zijn!

Review door Agnes op 2017-04-22
Scoremotivatie
Vriendelijk onthaal en bediening

Review door Pierre op 2017-04-16
Over het interieur
De brasserie is altijd in een leuk thema aangekleed!

Over de service
Wij komen soms bijna wekelijks langs en soms moeten we heel lang wachten terwijl andere keren dat niet zo is.

Review door Carleen op 2017-04-16
Scoremotivatie
aandachtig voor bemerkingen.

Tips voor de handelaar
porties mogen wat groter zijn. zuurkool moest ik zoeken !

Review door THEO op 2017-04-13
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.