Reviews voor Famica
Ontdek de reviews van klanten van Famica in Erpe-Mere.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Ik kan er jammer genoeg maar 2dagen in de week langs gaan maar steeds ontzettend vriendelijk,een hele goede bediening en heel ruime keuze top.
Review door Chantal op 2020-12-19
Ik kan er jammer genoeg maar 2dagen in de week langs gaan maar steeds ontzettend vriendelijk,een hele goede bediening en heel ruime keuze top.
Review door Chantal op 2020-12-19
Scoremotivatie
Een zalige Kerst en een Gezond en Gelukkig Nieuwjaar
Review door Lydie op 2020-12-17
Een zalige Kerst en een Gezond en Gelukkig Nieuwjaar
Review door Lydie op 2020-12-17
Scoremotivatie
Beste wensen voor het nieuwe jaar en één goede gezondheid!!! Groeten Patrick
Review door Patrick op 2020-12-17
Beste wensen voor het nieuwe jaar en één goede gezondheid!!! Groeten Patrick
Review door Patrick op 2020-12-17
Scoremotivatie
Super tevreden Woody artikelen lagen klaar na reservatie en onmiddellijk werd de etalagepop uitgekleed voor een 2 stuk ? Afstand zeker de moeite om te doen Super tevreden. Super vriendelijk onthaald
Review door Caroline op 2020-12-13
Super tevreden Woody artikelen lagen klaar na reservatie en onmiddellijk werd de etalagepop uitgekleed voor een 2 stuk ? Afstand zeker de moeite om te doen Super tevreden. Super vriendelijk onthaald
Review door Caroline op 2020-12-13
Scoremotivatie
Het zijn zeer vriendelijke mensen . Doe zo verder.
Review door Gino op 2020-12-12
Het zijn zeer vriendelijke mensen . Doe zo verder.
Review door Gino op 2020-12-12
Scoremotivatie
Een echte aanrader om bij Famica te bestellen en te shoppen. Bestelling doet aan alle verwachtingen. Ook een snelle bediening en bedankt voor het kaartje Caroline, je verdient een dikke 10 !!!!!
Review door Caroline op 2020-10-18
Een echte aanrader om bij Famica te bestellen en te shoppen. Bestelling doet aan alle verwachtingen. Ook een snelle bediening en bedankt voor het kaartje Caroline, je verdient een dikke 10 !!!!!
Review door Caroline op 2020-10-18
Scoremotivatie
Hele grote keuze in ondergoed en badmode. Super vriendelijke verkoopster! Kom zeker terug!
Review door Kurt op 2020-01-16
Hele grote keuze in ondergoed en badmode. Super vriendelijke verkoopster! Kom zeker terug!
Review door Kurt op 2020-01-16
Scoremotivatie
Amaai zo’n grote keuze en heel vlotte bediening!
Review door Katrien op 2020-01-16
Amaai zo’n grote keuze en heel vlotte bediening!
Review door Katrien op 2020-01-16
Scoremotivatie
bedankt voor al jullie hulp bij het uitzoeken van de gepaste kledij en dank voor jullie vriendelijkheid
Review door Freddy op 2019-12-28
bedankt voor al jullie hulp bij het uitzoeken van de gepaste kledij en dank voor jullie vriendelijkheid
Review door Freddy op 2019-12-28
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en groeten u steeds, zelfs bij drukte met een lach ??
Review door Jessica op 2019-12-19
Altijd vriendelijk en groeten u steeds, zelfs bij drukte met een lach ??
Review door Jessica op 2019-12-19
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.










