Reviews voor Wijnhandel Mundi Vinum
Ontdek de reviews van klanten van Wijnhandel Mundi Vinum in Herent.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Toffe pé, lekkere wijn...Oudeskip wijnen zijn superlekker en niet duur !
Review door Jeanine op 2020-02-10
Toffe pé, lekkere wijn...Oudeskip wijnen zijn superlekker en niet duur !
Review door Jeanine op 2020-02-10
Scoremotivatie
Veel succes Fred, je verdient de prijs van de vriendelijkste handelaar, ik duim voor je...Linde
Review door Linde op 2020-02-06
Veel succes Fred, je verdient de prijs van de vriendelijkste handelaar, ik duim voor je...Linde
Review door Linde op 2020-02-06
Scoremotivatie
Lekker wijnen , fijne man ! Veel succes nog ! Willy
Review door Willy op 2020-02-06
Lekker wijnen , fijne man ! Veel succes nog ! Willy
Review door Willy op 2020-02-06
Scoremotivatie
Goeie wijnen maat, doe zo voort ! Leuke website.....
Review door Hans op 2020-02-06
Goeie wijnen maat, doe zo voort ! Leuke website.....
Review door Hans op 2020-02-06
Scoremotivatie
Fijne mens die met veel passie over zijn wijndomeinen kan vertellen. Prijs/kwaliteit top !
Review door Petra op 2020-02-06
Fijne mens die met veel passie over zijn wijndomeinen kan vertellen. Prijs/kwaliteit top !
Review door Petra op 2020-02-06
Scoremotivatie
Lekkere wijnen aan eerlijke prijzen. Ik hoop dat je wint Fred. Groetjes...Miranda en Marcel
Review door Miranda op 2020-02-06
Lekkere wijnen aan eerlijke prijzen. Ik hoop dat je wint Fred. Groetjes...Miranda en Marcel
Review door Miranda op 2020-02-06
Scoremotivatie
Lekkere wijnen hoor...zeker eens langsgaan op een wijnproeverij
Review door Ria op 2020-02-06
Lekkere wijnen hoor...zeker eens langsgaan op een wijnproeverij
Review door Ria op 2020-02-06
Scoremotivatie
Lekker wijnen van Mundi Vinum in ons pizzeria restaurant in Boortmeerbeek.
Review door K op 2020-01-13
Lekker wijnen van Mundi Vinum in ons pizzeria restaurant in Boortmeerbeek.
Review door K op 2020-01-13
Scoremotivatie
Lekker wijn aan een eerlijke prijs, zeer tevreden over de Oudeskip wijn, zeer lekker en niet duur. Top wijnhandelaar !
Review door Nicole op 2020-01-13
Lekker wijn aan een eerlijke prijs, zeer tevreden over de Oudeskip wijn, zeer lekker en niet duur. Top wijnhandelaar !
Review door Nicole op 2020-01-13
Scoremotivatie
Zeer aangenaam persoon zeer goede uitleg bij de wijnen zeer correct qua leveren topper gast ? hier gaan we nog bestellen....
Review door Anne Sophie op 2020-01-12
Zeer aangenaam persoon zeer goede uitleg bij de wijnen zeer correct qua leveren topper gast ? hier gaan we nog bestellen....
Review door Anne Sophie op 2020-01-12
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.