Reviews voor Wijnhandel Mundi Vinum
Ontdek de reviews van klanten van Wijnhandel Mundi Vinum in Herent.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Zeer goede wijnen. En een aangename, vriendelijke, warme en fijne handelaar. Vooral de ‘Butcher’ is een echte aanrader!
Review door Lennert op 2020-01-04
Zeer goede wijnen. En een aangename, vriendelijke, warme en fijne handelaar. Vooral de ‘Butcher’ is een echte aanrader!
Review door Lennert op 2020-01-04
Scoremotivatie
Deftige uitleg over fonkelwijn Goede service en vriendelijke man !
Review door Jacky op 2020-01-01
Deftige uitleg over fonkelwijn Goede service en vriendelijke man !
Review door Jacky op 2020-01-01
Scoremotivatie
Vriendelijk vakman. Mooie ontdekkingen op de degustaties.
Review door Rani op 2020-01-01
Vriendelijk vakman. Mooie ontdekkingen op de degustaties.
Review door Rani op 2020-01-01
Scoremotivatie
Steeds goede uitleg over rode wijn , zeer vriendelijk en gedienstig
Review door Cindy op 2020-01-01
Steeds goede uitleg over rode wijn , zeer vriendelijk en gedienstig
Review door Cindy op 2020-01-01
Scoremotivatie
Beste wensen voor 2020 en nog veel succes met je zaak!
Review door Simone op 2019-12-31
Beste wensen voor 2020 en nog veel succes met je zaak!
Review door Simone op 2019-12-31
Scoremotivatie
Ik ben echt overtuigd van de kwaliteit van de Zuid-Afrikaanse wijnen tijdens de proeverij. Ik kocht enkele rode wijnen die zeer lekker zijn aan een goede prijs/kwaliteit.
Review door J. op 2019-12-30
Ik ben echt overtuigd van de kwaliteit van de Zuid-Afrikaanse wijnen tijdens de proeverij. Ik kocht enkele rode wijnen die zeer lekker zijn aan een goede prijs/kwaliteit.
Review door J. op 2019-12-30
Scoremotivatie
Lekker wijnen van Schoone Gevel , lekker en niet duur. Geweldige wijnhandelaar !
Review door Jean op 2019-12-30
Lekker wijnen van Schoone Gevel , lekker en niet duur. Geweldige wijnhandelaar !
Review door Jean op 2019-12-30
Scoremotivatie
Zeer tevreden ! Ik zou wel graag gebakken kabeljauw op het menu zien.
Review door Marie-Jeanne op 2019-12-27
Zeer tevreden ! Ik zou wel graag gebakken kabeljauw op het menu zien.
Review door Marie-Jeanne op 2019-12-27
Scoremotivatie
Lekkere wijnen. Prachtige degustatie ...goede prijs/kwaliteit
Review door Freddy op 2019-12-20
Lekkere wijnen. Prachtige degustatie ...goede prijs/kwaliteit
Review door Freddy op 2019-12-20
Scoremotivatie
Zeer lekkere wijntjes!!!! prijs-kwaliteit heel goed.
Review door LAEREMANS op 2019-12-10
Zeer lekkere wijntjes!!!! prijs-kwaliteit heel goed.
Review door LAEREMANS op 2019-12-10
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.