Ontdek de reviews van klanten van NityaShima - Beauty & Wellness in Hooglede.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Op elk vlak was het een heel aangename beleving in NitYashima. Ik ervaarde een hartelijk ontvangst en Karin is een warm persoon die je met volle overgave doet indompelen in een oase van rust tijdens een heel degelijke en deugddoende massage.

Review door Franca op 2019-09-23
Scoremotivatie
Supertevreden

Review door Johan op 2019-09-15
Scoremotivatie
Topzaak

Review door Karin op 2019-09-04
Scoremotivatie
bij Karin wordt je heel vriendelijk ontvangen!

Review door Lieve op 2018-12-30
Scoremotivatie
je komt tot rust als je hier komt, heeeel lieve en vriendelijke mensen!

Review door Deborah op 2018-12-28
Scoremotivatie
Het was geweldig !! Voor herhaling vatbaar !! We hebben ervan genoten !!

Review door Sonja op 2018-12-23
Scoremotivatie
Hier mag je "thuiskomen"

Review door Nicky op 2018-12-23
Scoremotivatie
Heel lieve en eerlijke mensen

Review door Evelyn op 2018-12-22
Scoremotivatie
Fantastische mensen geel lief en vriendelijk en hulpvaardig

Review door Evelyn op 2018-12-22
Scoremotivatie
Zeer lieve mensen met veel aandacht en nemen zeer ruim hun tijd. Mensen met grote kennis van hun vak. Doen het met veel liefde

Review door Marinka op 2018-12-22
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.