Ontdek de reviews van klanten van Nityashima in Hooglede.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Ondertussen zelfs vrienden gewor... 9,8 Review door Lut op 2021-03-14
Moge 2021 jullie veel geluk, lie... 9,4 Review door TANJA op 2020-12-27
dank u wel om de altijd hele war... 10 Review door Nelly op 2020-12-20
Doe zo verder !👍👍👍\r\nHet kan... 10 Review door Marleen op 2020-12-20
always a 10! dikke knuffel, groe... 10 Review door Liesbet op 2020-12-20
Je voelt je direct thuis door de... 10 Review door Greta op 2020-06-29
Super vriendelijke mensen, die j... 10 Review door Pauwels op 2020-05-26
Super vriendelijk Na behandeli... 9,2 Review door Kelly op 2020-01-16
Simply the best !... 10 Review door Peggy op 2020-01-10
DE BESTE WENSEN VOOR 2020!!!... 9,5 Review door TANJA op 2019-12-22
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.