Ontdek de reviews van klanten van Den Bompa - Tearoom in Lier.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Heel gewoon, houd dit familiale karakter, de fijne sfeer, dus,….gewoon zo verder. Jullie zijn top.

Review door David op 2022-12-02
Scoremotivatie
Zeer behulpzaam en vriendelijke service en familiale sfeer top en zeer goed betaalbaar en er is ook een Dartsclub en lekkere broodjes en nog zoveel maar te veel om op te noemen

Review door op 2022-11-27
Scoremotivatie
Supper leuk Tearoom den bompa

Review door Heidi op 2022-11-07
Scoremotivatie
Blijven doen wat ze nu aan het doen zijn leuk en lekker.

Review door Ronny op 2022-11-06
Scoremotivatie
Goed bezig

Review door Sofia op 2020-10-03
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Kato op 2020-10-11
Tips voor de handelaar
zo blijven doen bangelijk goed

Over de ontvangst
je voelt u er thuis in een famille sfeer

Over product/dienst
zeer lekker voor te eten

Over de verkoper
gezellig bompa team

Review door Dis op 2018-09-03
Scoremotivatie
ongelooflijk vriendelijke bediening voor groot en klein en het eten is oh zo fijn !!!

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Over de ontvangst
top

Review door Patricia op 2017-10-25
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en tijd voor een babbel. Zeer snelle bediening. Wat men ook eet, dit is kakelvers.

Review door Roger op 2017-10-25
Scoremotivatie
gewoon doen zoals je nu doet gewoon prachtig

Over de ontvangst
zeer vriendelijke bediening en hulpzaan zeker voor rolstoelgebruikers en er zijn ook wc voor rolstoelgebruikers ,en als uwe kleine lawaai maakt geen probleem de garçon gaat er even inluis mee wandelen gewoon prachtig en zeer betaalbare prijzen en zeker de broodjes eens eten

Over het interieur
zeer proper en modern inrichting gezellige achtergrond muziek jaren 60 70

Over product/dienst
zeer lekker en verzorgt

Over de service
goed snelle bediening dirkt u drinken en nadien u eten

Over de verkoper
zeer vriendelijk en behulpzaam

Review door op 2017-05-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.