Ontdek de reviews van klanten van Den Bompa - Tearoom in Lier.

Klik hier om zelf een review te schrijven

je voelt u er thuis in een famil... 10 Review door Dis op 2018-09-03
ongelooflijk vriendelijke bedien... 10 Review door Patricia op 2017-10-25
Altijd even vriendelijk en tijd... 9,5 Review door Roger op 2017-10-25
zeer vriendelijke bediening en h... 9,8 Review door op 2017-05-18
ook geopend op zondagnamiddag; z... 9 Review door Marc op 2017-05-14
zeer leuke familie zaak waar ied... 10 Review door Brit op 2017-04-11
altijd vriendelijk, neemt tijd v... 9,8 Review door Alex op 2017-04-03
vriendelijke bediening en nen to... 9 Review door Bart op 2017-03-30
Zeer vriendelijke bediening.... 9 Review door Evy op 2017-03-30
Altijd een en lach... 9,5 Review door Glenn op 2017-03-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.