Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Maggy in Linter.

Klik hier om zelf een review te schrijven

10 Review door Desiree op 2020-01-01
Maggy is de vriendelijkheid zelv... 9,8 Review door Herman op 2019-12-28
Zeer vriendelijke ontvangst. Dit... 9,8 Review door Agnès op 2019-12-26
Doe zo verder Maggy , jij bent T... 10 Review door Diane op 2019-12-23
doe zo voort... 9,9 Review door Martine op 2019-11-03
mooi en proper salon , met een v... 8,8 Review door Henri op 2019-11-01
Zeer vriendelijke kapster en zee... 8,9 Review door Bourgeois op 2019-10-24
... 10 Review door Rudi op 2019-09-23
waarom verder gaan als je heel g... 9,5 Review door Aline op 2019-09-17
Kapsalon Maggy Neerlinter... 10 Review door Alois op 2019-08-31
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.