Een hele vriendelijke dame die je helpt...

R
Roland
2018-10-15
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Ginny is steeds supervriendelijk, en met een mooie glimlach!

Over de ontvangst
Een hele vriendelijke dame die je helpt bij je keuze. En natuurlijk hebben ze lekker producten!

Over de verkoper
Ginny

Schrijf zelf een review over Bakkerij Vanhamel Erwin Meer info Bakkerij Vanhamel Erwin »