Een mooie zaak om te shoppen. Alles...

F
Franky
2023-08-25
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Een mooie zaak om te shoppen. Alles proper geetaleerd. Lekker uitgestald. En iedereen altijd druk in de weer om het nog beter en mooier te maken. En zo vriendelijk bij een vraagje. Winkel mag zeker blijven. Bedankt.

Schrijf zelf een review over Spar De Linde Meer info Spar De Linde »