Alles was perfect in orde.We hebben genoten...

G
Guido
2016-01-05
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
alles was perfect in orde.We hebben genoten van onze maaltijd

Tips voor de handelaar
geen tips,het kan niet beter

Schrijf zelf een review over De Degustatie bv Meer info De Degustatie bv »