Altijd vriendelijk men voelt altijd dat je...

H
Hilde
2016-12-30
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
altijd vriendelijk men voelt altijd dat je welkom bent en het eten is heel lekker

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Schrijf zelf een review over De Degustatie bv Meer info De Degustatie bv »