Zeer hartelijke en vriendelijke ontvangst en bediening,lekkere...

S
Simonne
2015-12-11
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Zeer hartelijke en vriendelijke ontvangst en bediening,lekkere maaltijden,mooi gedresseerd,en de uitbaters zijn altijd bereid een babbeltje te doen met de klanten.Ik wens hen nog veel sucses.

Schrijf zelf een review over De Degustatie bv Meer info De Degustatie bv »