Het enige jammere vond ik dat mijn...

C
Cindy
2015-12-17
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Perfectie bestaat niet.

Tips voor de handelaar
Het enige jammere vond ik dat mijn moullieu koud was van binnen. Verder SUPER avondje geweest.

Schrijf zelf een review over De Degustatie bv Meer info De Degustatie bv »