Sorbetje was lekker, maar te hard bevroren,...

N
Nicole
2016-12-23
4.3 Beoordeling van 4.3/5

Tips voor de handelaar
Sorbetje was lekker, maar te hard bevroren, beetje laten chambreren De tongetjes waren niet van de beste kwaliteit... jammer, want de rest was heel lekker!

Schrijf zelf een review over De Degustatie bv Meer info De Degustatie bv »