Ontdek de reviews van klanten van Curiosa in Scherpenheuvel-Zichem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Heel klantvriendelijk... 9,4 Review door Antoine op 2019-12-03
Super vriendelijke handelaar. G... 9 Review door Marina op 2019-11-29
... 10 Review door Maya op 2019-11-20
Doe zo voort;zoals U bezig bent.... 7,8 Review door Jeannine op 2019-11-19
Doe zo verder👍🏻... 10 Review door Christel op 2019-11-18
Goede scervis en zeer vriedelijk... 9,5 Review door Rosario op 2018-12-30
een van de meest vriendelijkste... 9,7 Review door Lizette op 2018-12-29
vriendelijke verkoper !... 9,5 Review door jeannine op 2018-12-29
fijne vriendelijke verkoper... 9,9 Review door Willy op 2018-12-29
vriendelijkste verkoper die ik k... 10 Review door Willy op 2018-12-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.