Altijd word je bij bloemisterij ter rozen...

L
Lisette
2019-10-26
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Altijd word je bij bloemisterij ter rozen met een glimlach ontvangen en bediend, niks is teveel, als je naar één of andere plant of bloem vraagt en ze hebben het niet in huis, zorgen ze dat je die zo vlug mogelijk bezorgt krijgt. En steeds kwaliteit voor je geld Ik keer er graag terug

Schrijf zelf een review over Bloemisterij Ten Rozen Meer info Bloemisterij Ten Rozen »