Ontdek de reviews van klanten van Hairswitch Kapsalon in Balen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Top!... 9 Review door Stan op 2019-12-29
Doe zo voort!!!... 9,2 Review door Danielle op 2019-12-25
Één nieuwe kapper voor mij sin... 8,9 Review door Cindy op 2019-12-23
Succesvol 2020🎄... 9,1 Review door Martine op 2019-12-21
Altijd leuk en aangenaam om uw h... 9,2 Review door Rhendy op 2019-12-19
... 10 Review door Kim op 2019-12-11
Ik ga hier heel graag,bekwame ka... 10 Review door Rudy op 2018-12-19
jolien is vriendelijk en iemand... 9 Review door Louis op 2018-12-13
Goed, snel en vriendelijk... 10 Review door Edgard op 2018-12-01
Een top dame die alleen maar top... 10 Review door Nathalie op 2018-12-01
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.