Ontdek de reviews van klanten van Bloemen Sandy in Bekkevoort.

Klik hier om zelf een review te schrijven

beste wensen voor 2021!!!... 9 Review door Bart op 2020-12-26
Ik wens jou en je familie een ge... 9,4 Review door Gerda op 2020-12-22
Veel geluk in het nieuwe jaar... 8 Review door Sonia op 2020-12-21
Doe zo voort Sandy... 10 Review door Odette op 2020-12-21
Steeds zeer vriendelijk, steeds... 10 Review door Sofie op 2020-12-20
Prettige Feestdagen en een spett... 9,5 Review door Joachim op 2020-12-19
Vriendelijk, hulpvaardig, goedla... 9,9 Review door Nadine op 2019-12-30
Doe zo voort...... 10 Review door Nelly op 2019-12-23
Altijd verse en mooie bloemen en... 10 Review door Marie-José op 2019-12-20
Prima kwaliteitsbloemen... 9 Review door Luc op 2019-12-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.