Ontdek de reviews van klanten van Com Service Geel in Geel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Prima service, joviaal, correct, ... Doet veel moeite om u de juiste oplossing te kunnen geven. Altijd goed verder geholpen!

Review door Mattijs op 2024-01-08
Scoremotivatie
Voormiddag Wannes bezocht voor oplossing probleem met mijn I pad. Zoals altijd vriendelijk ontvangen en directe service en oplossing. Wannes lost steeds al mijn computer problemen op. Daarom noem ik hem professor in de computer wetenschap. Steeds het juiste advies bij zijn oplossing en aankoop.Ook goede prijzen. Super zaak , aan te raden. Dank Wannes. Raymond.

Review door Raymond op 2023-01-31
Scoremotivatie
super goede service zeker aan te raden

Review door Kiann op 2021-03-18
Scoremotivatie
Wannes , bedankt voor deze code , doe gewoon verder wat je altijd al deed\r\nJe klanten verwennen met topservice en vriendelijkheid \r\nJe bent en blijft met grote voorsprong de vriendelijkste handelaar van Geel \r\nPrettige Feestdagen gewenst vanwege Sonja & Dirk

Review door Dirk op 2020-12-20
Scoremotivatie
Hele goede service en vriendelijke bediening.\r\nBeste wensen voor het nieuwe jaar;\r\n\r\nVriendelijke groet ,\r\nLouis

Review door Louis op 2020-12-20
Scoremotivatie
heel vriendelijk. Als hij je telefonisch kan verder helpen, doet hij dit ook. werkt op vertrouwen. Geeft je een voldaan gevoel eens je terug buiten bent. afspraak is afspraak. Wordt goed opgevolgd. Bvb: die dag, dat uur. Dan is dat ook zo. Goeie service en na service.

Review door Lex op 2020-10-27
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening. Heel goede hulp en uitleg bij de aankoop van een toestel ! De Wannes en zijn schoothondje zijn TOP !

Review door Zjeen op 2020-08-31
Scoremotivatie
Correcte service en vriendelijke bediening. Ik zal altijd deze handelaar aan kennissen aanbevelen!

Review door op 2020-08-17
Scoremotivatie
Efficiënt, behulpzaam en VRIENDELIJK

Review door Roger op 2020-08-13
Scoremotivatie
Vriendelijk onthaal. Snelle en uitstekende service.

Review door op 2020-02-15
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.