Ontdek de reviews van klanten van SNSI Hair & Beauty Salon in Geel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
heel vriendelijk, prima resultaat van haarknippen; toffe mevrouw

Review door Luc op 2024-01-23
Scoremotivatie
Jij bent een toppertje

Review door Cornelia op 2024-01-19
Scoremotivatie
Feestelijke kerstwensen!

Review door Stephanie op 2023-12-24
Scoremotivatie
Super madam altijd goedgezind

Review door Lieve op 2023-12-14
Scoremotivatie
Heb nog een fijne dag verder.

Review door Deborah Isabel op 2023-12-10
Scoremotivatie
Heel vriendelijk.

Review door Hilde op 2023-12-09
Scoremotivatie
Ik kom gewoon graag naar de kapster. Altijd positief en geeft aandacht aan elke klant

Review door Chris op 2023-12-08
Scoremotivatie
De beste en de liefste

Review door Elke op 2023-12-05
Scoremotivatie
Fijne feestdagen

Review door Cornelia op 2022-12-21
Scoremotivatie
Blijf zoals je bent, je bent één uit de duizend!\r\ngroetjes,Mireille

Review door Mireille op 2022-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.