Ontdek de reviews van klanten van Schoenen Crispina in Nazareth.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd bediening met de glimlach en niks is teveel gevraagd.

Review door Caroline op 2018-11-27
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en behulpzaam mooie keuze

Review door Marnix op 2018-11-27
Scoremotivatie
vriendelijke, niet opdringerige dame ; goede prijs kwaliteit !

Review door Vera op 2018-11-21
Scoremotivatie
allen daar heen, prijs kwaliteit super !

Review door Vera op 2018-11-21
Scoremotivatie
zeeeer vriendelijke dame, heel behulpzaam, totaal niet opdringerig en goede prijs kwaliteit !

Review door Vera op 2018-11-21
Scoremotivatie
Zeer goede service

Tips voor de handelaar
Geen!

Review door Katrien op 2018-07-04
Scoremotivatie
Steeds bereid te helpen en alles voor u klaar te zetten en uit te halen. Nooit het gevoel verplicht te zijn te kopen. Altijd de zelfde goede en vriendelijke sfeer in de winkel.

Over de ontvangst
Altijd iedereen op dezelfde manier verwelken, geen vriendjes, iedere klant heeft dezelfde behandeling.

Over product/dienst
Steeds degelijke schoenen met goed gevoel voor benen en voeten. Goede merken voor personen die gans de dag rondlopen of rechtstaan.

Over de service
Geen dienst na verkoop nodig, want producten zijn perfect bij aankoop.

Over de verkoper
Altijd mevrouw zelf met de perfecte en juiste uitleg ivm de schoenen.

Review door Elsie op 2018-06-30
Scoremotivatie
Heeft alle tijd om te helpen en is zeer gedienstig.

Tips voor de handelaar
Geen tips

Over de ontvangst
Geen tips nodig

Over het interieur
Top vernieuwde zaak

Over product/dienst
Gabor is topmerk

Review door Marie Rose op 2018-06-19
Scoremotivatie
Altijd heel behulpzaam en geeft graag advries

Review door Bea op 2018-06-17
Scoremotivatie
De zaakvoerster van Crispina is heel vriendelijk. Ik ging er voor het eerst en ze was even vriendelijk en behulpzaam als bij de andere klanten. Super! Hier kom ik nog. Ze hebben ook een groot assortiment aan comfortabele, mooie schoenen.

Review door Stefanie op 2018-06-16
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.