Ontdek de reviews van klanten van Schoenen Crispina in Nazareth.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Energieke, sympathieke dame die meezoekt en meedenkt. Ik kwam net voor de middagsluiting, ze bleef gewoon open en nam haar tijd. Mooie collectie ook! Blij met mijn nieuwe sandalen. Complimenten gekregen op het werk!

Review door Katrien op 2022-09-08
Scoremotivatie
Zeer tevreden over de service bij Schoenen Crispina! Veel hulp bij de keuze van de juiste schoen en persoonlijke service.

Review door Melissa op 2022-07-16
Scoremotivatie
Voor speciale Senioren-pootjes moet je bij schoenwinkel Crispina in de Drapstraat in 9810 Nazareth zijn , Die DAME , laat jou met je teentjes in de schoenen piano spelen , kwestie dat je jou voetjes goed kunt bewegen en comfortabel zit ! Ook een engelengeduld heeft die DAME , ik schrijf dame met hoofdletter !!! dit is "une GRANDE dame ! dus score 9/10 !!!

Review door Yvette op 2022-07-03
Scoremotivatie
Stevige merken, stijlvolle schoenen en supervriendelijk en geduldig advies. Wat wil een mens nog meer? Ah ja, een kortingske of koppelverkoop-actie in juni. Perfect dus.

Review door Annie op 2022-06-23
Scoremotivatie
Vriendelijke ontvangst en advies

Review door Marie op 2022-06-20
Scoremotivatie
Eerste maal geshopt in deze winkel was zeer aangenaam en heel vriendelijk echt een aanrader

Review door Christine op 2022-06-20
Scoremotivatie
Nadine is een uiterst vriendelijke en zeer behulpzame handelaarster die heel goed de wensen van de klanten kan inschatten.

Review door Willy op 2022-06-19
Scoremotivatie
Een fijne vriendelijke verkoopster niet verlegen om je iets meer telaten zien zodat je een goede keuze kan maken

Review door Maria op 2022-06-16
Scoremotivatie
Nadine van schoenen crispina is altijd super vriendelijk en waarbij je steeds super advies krijgt. Werkelijk top.

Review door Katrien op 2022-06-07
Scoremotivatie
Heel vriendelijke en behulpzame bediening. Niet opdringerig, maar meedenken in de aankoop.

Review door A. op 2022-05-15
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.