Ontdek de reviews van klanten van Schoenen Crispina in Nazareth.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Bij Crispina word je altijd met de glimlach ontvangen (zelfs met mondmasker). Nadine is altijd supervriendelijk en maakt graag tijd voor een babbeltje. Je mag elke schoen passen die je maar wilt en bovendien geeft Nadine zeer goed advies. Ook als iets niet goed past of je niet mooi staat, zal ze dat zeggen en je niet zomaar iets verkopen. Ik koop al mijn schoenen, van topkwaliteit, bij Crispina. Ik word er goed geholpen en keer met een goed gevoel en de juiste schoenen terug naar huis. Een mooie winkel met de vriendelijkste verkoopster die ik ken!

Review door Katrien op 2020-05-15
Scoremotivatie
Nadine helpt je altijd graag met de glimlach om de juiste schoen te vinden. Ze luistert naar je noden en zorgt er voor dat ook jij als klant met een glimlach buiten gaat.

Review door Eline op 2020-03-10
Scoremotivatie
Heel toffe, lieve vrouw en kent haar artikels op en top, biedt ze aan zonder opdringerig te zijn. Het is een ideale handelaarster op alle vlakken. Men koopt er geen kat in een zak, alle voor- en nadelen worden gezegd.

Review door Jenny op 2020-03-08
Scoremotivatie
we wensen jullie een gelukkig en succesvol 2020 !

Review door Alex op 2019-12-23
Scoremotivatie
Blijf jezelf, je doet dat zeer goed!\r\n\r\n

Review door op 2019-12-23
Scoremotivatie
Prettige feesten en veel succes in 2020

Review door Anne op 2019-12-21
Scoremotivatie
Goede verkoop in 2020 !!!!!!

Review door op 2019-12-21
Scoremotivatie
Top verkoopster bij schoenen crispina in Nazareth

Review door op 2019-11-22
Scoremotivatie
Prettig eindejaar

Review door op 2019-11-22
Scoremotivatie
Super geeft veel uitleg en kijkt niet naar de tijd die ze spendeert.

Review door Luc op 2019-11-09
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.