Ontdek de reviews van klanten van Schoenen Crispina in Nazareth.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Over product/dienst
Zeer goede, degelijke schoenen

Review door Inge op 2017-05-06
Over het interieur
Het interieur wordt regelmatig verandert, prima.

Over product/dienst
Alles is aangepast naar wat de meeste vraag is voor het cliënteel.

Review door Anne op 2017-05-05
Scoremotivatie
meer ruimte

Over de ontvangst
onthaal is prima de inrichting kan beter

Over het interieur
De winkel rechts is te donker en niet gezellig

Review door Hermine op 2017-04-21
Over de ontvangst
vriendelijke ontvangst

Over het interieur
zit momenteel in verbouwingen, maar is toch gezellig , ziet de verschillende schoenen meer staan

Review door CARINE op 2017-04-16
Over de ontvangst
zeer vriendelijk,

Over de service
zeer vlotte en goeie service

Over de verkoper
zeer aangenaam persoon

Review door CARINE op 2017-04-14
Scoremotivatie
Groot aanbod comfortabele schoenen. Bediening altijd super vriendelijk.

Review door Christine op 2017-04-14
Scoremotivatie
Zij brengt de klant volledig op zijn gemak...

Over het interieur
sober maar netjes...

Review door Trees op 2017-04-06
Scoremotivatie
heel vriendelijke dame, geen moeite teveel gevraagd!

Review door Chantal op 2017-04-01
Scoremotivatie
Heel vriendelijk

Review door Véronique op 2017-03-29
Scoremotivatie
Woon sinds 1990 in Brussel en vindt alleen maar bij Crispina modieuze en gemakkelijke schoenen. Sinds jaren koop lk nog enkel daar schoenen en elke keer ik bij mijn familie ben stap ik binnen al is het maar voor de vriendelijkheid en de goedlachse ontvangst.

Review door Rita op 2017-03-27
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.