Ontdek de reviews van klanten van Schoenen Crispina in Nazareth.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Super toffe, efficiënte, vriendelijke handelaar !

Review door Fran op 2021-12-21
Scoremotivatie
Beste wensen voor een coronavrij 2022!

Review door Natalie op 2021-12-12
Scoremotivatie
Neen

Review door Dédée op 2021-12-01
Scoremotivatie
Super vriendelijke behulpzame dame die zeker niet opdringerig is voor aankoop, maar zegt je moet je 100% goed in de schoenen voelen. Toppertje

Review door Ingrid op 2021-11-19
Scoremotivatie
Doe zo verder!

Review door Rita op 2021-10-28
Scoremotivatie
vriendelijk en goed ontvangen

Review door Lilianne op 2021-10-16
Scoremotivatie
Enthousiaste verkoopster, laat je elke schoen passen die je wil.

Review door Chantal op 2021-10-09
Scoremotivatie
Crispina is dé schoenenzaak voor wie klantvriendelijkheid en service belangrijk vindt. En er zijn mooie schoenen ;-)!

Review door Veerle op 2021-10-08
Scoremotivatie
De mevrouw van Crispin à is een zeer vriendelijk en aangenaam persoon die haar klanten op hun gemak stelt en vrij laat bij hun aankoopkeuze. Ze legt zeker geen druk bij de verkoop, geeft wel advies en is even blij als de klant die gelukkig is met zijn aankoop.

Review door Patrick op 2021-09-25
Scoremotivatie
chrispina Nazareth

Review door Norbert&Micheline op 2021-09-05
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.