Ontdek de reviews van klanten van Schoenen Crispina in Nazareth.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Vriendelijk,helpt om de juiste keuze te maken.

Tips voor de handelaar
Kan geen tips geven,alles is zoals het hoort.Proficiat.

Review door Marleen op 2016-01-07
Scoremotivatie
Veel uitleg bij schoenen, steeds vriendelijk!

Tips voor de handelaar
Geen tips, doe zo verder!

Review door Koen op 2016-01-06
Scoremotivatie
zeer goed

Tips voor de handelaar
alles goed

Review door Cyriel op 2016-01-05
Scoremotivatie
ziet er niet tegenop voor veel schoenen uit te pakken

Review door Marleen op 2016-01-04
Scoremotivatie
vriendelijk , is haar niets teveel om u te helpen de juiste keuze te doen

Review door CARINE op 2016-01-04
Scoremotivatie
niets is haar teveel. supergedienstig

Tips voor de handelaar
kleurrijker gamma

Review door op 2016-01-04
Scoremotivatie
altijd goedlachs en gevoel voor humor.

Tips voor de handelaar
nog iets moderner gaan in aanbod !?

Review door Nele op 2016-01-04
Scoremotivatie
zeer vriendelijke mevrouw,geeft goed advies bij je keuze

Review door Gerda op 2016-01-04
Scoremotivatie
vlotte bediening

Review door Bea op 2016-01-04
Scoremotivatie
Heel vriendelijk ontvangst en heel geduldig met de klanten.

Review door Laura op 2016-01-03
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.