Ontdek de reviews van klanten van Boetiek Azzurro in Oostende.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Dit is een heel vriendelijke Mevrouw ,die tijd heeft voor haar klanten ,ik heb daar al dikwijls kleren gekocht ,ze zijn van heel goeie kwaliteit ,ik heb reeds de winkel aan familie aangeprezen voor de aankoop van kledij voor een feest van haar kleindochter

Tips voor de handelaar
Ik zou niet weten welke tip ik die mevrouw moet geven ,zij kent haar job zeer goed

Review door Christiane op 2016-05-30
Scoremotivatie
ZEER BEHULPZAAM BIJ HET UITZOEKEN VAN KLEDIJ

Review door JEANINE op 2016-05-23
Scoremotivatie
deskundige uitleg bij de aanschaf van een suitekleedje

Review door Lucrece op 2016-05-19
Scoremotivatie
Vlotte bediening en veel keuze

Review door Karin op 2016-05-04
Scoremotivatie
attent en adviserend

Review door Nathalie op 2016-04-29
Scoremotivatie
Mijn echtgenote wil haar feestkledij in geen andere winkel kopen. Ze is er op haar gemak, door de vriendelijke hulp en de mooie collectie.

Tips voor de handelaar
Blijf zorgen voor de mensen met een maatje meer, ook zij gaan graag mooi gekleed door het leven.

Review door Gilbert op 2016-04-24
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke bediening. Met een maatje meer krijg je ook hier de nodige aandacht en vriendelijk advies. Mensen met kennis van zake, onder het waakzame oog van \"de madam\", zelf altijd even correct! Een zaak waar ik graag mijn feestkledij koop en die ik aan iedereen kan aanbevelen. Prijs, kwaliteit zeker ok.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder!

Review door Martine op 2016-04-24
Scoremotivatie
zeer vrienedlijk en behupzaam zeer vriendelijk en behulpzaam ga zeker nog eens terug

Review door Rita op 2016-04-24
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk ontvangen én behandeld , Héél aangenaam winkelen. Proficiat !

Tips voor de handelaar
Alles tip top in orde ! géén oopmerkingen.

Review door Mieke op 2016-04-21
Scoremotivatie
assertief en vriendelijk

Review door Geert op 2016-04-20
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.