Ontdek de reviews van klanten van Boetiek Azzurro in Oostende.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
De dame die je helpt weet in 1 oogwenk welke kledij je verkiest.Je bent er heel ontspannen en op je gemak om te kiezen en te passen. Heel vriendelijk onthaald.Prachtige collectie.

Review door Helga op 2021-12-28
Scoremotivatie
Vrolijke feestdagen

Review door Helga op 2021-12-28
Scoremotivatie
Heel vriendelijke dame, behulpzaam, niet opdringerig

Review door Isabelle op 2021-12-19
Scoremotivatie
Correct en vriendelijk

Review door Roland op 2021-12-10
Scoremotivatie
super vriendelijk

Review door Katrien op 2021-12-06
Scoremotivatie
Maak gebruik van de feestdagen. Glam op feestjes zeker niets tekort bij jullie xx

Review door Cindy op 2021-11-16
Scoremotivatie
Ik ben heel vriendelijk ontvangen geweest en met heel veel aandacht en professionaliteit begeleid geweest om het vinden van een gepast kleed voor het huwelijk van mijn dochter. Ze gaf oprecht haar mening en ik kon haar enkel maar gelijk geven. Ze kon ook gezegd hebben dat alles mooi was gewoon om te verkopen. Nee het kleed dat ik gekocht heb past echt bij me. Dank je wel hiervoor! Je ziet me hier zeker terug voor het volgende feest.

Review door Cindy op 2021-11-16
Scoremotivatie
Doe zo voort ?

Review door Lucrece op 2020-12-19
Scoremotivatie
Moeilijk om niet buiten te wandelen met meer dan 1 kleedje. Zo\'n ruime en mooie keuze en heel vriendelijke uitbaters

Review door Kayleigh op 2019-12-30
Scoremotivatie
steeds een ruime heel mooie keus. Supervriendelijk

Review door Ingrid op 2019-12-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.