Ontdek de reviews van klanten van Dierenarts Glockner in Tongeren.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
altijd even vriendelijk en maakt tijd voor haar klanten

Tips voor de handelaar
dit is niet nodig

Review door Johnny op 2015-12-03
Scoremotivatie
zeer goede vakkennis, zeer diervriendelijk, zeer vriendelijke ontvangst !

Tips voor de handelaar
niet van toepassing !

Review door Emile op 2015-11-28
Scoremotivatie
Steeds goede diagnose , vriendelijk, ook buiten de uren bereikbaar.

Review door Digneffe op 2015-11-26
Scoremotivatie
altijd behulpzaam

Review door Josette op 2015-11-19
Scoremotivatie
Altijd goed geholpen en vriendelijk

Review door Christiane op 2015-11-13
Scoremotivatie
staat altijd klaar om te helpen, op zaterdagavond om 21 gebeld omdat onze poes die aan suikerziekte lijdt een suikeraanval had gekregen, we zijn dadelijk mogen gaan en ze heeft alle tijd genomen om de poes weer opimaal te krijgen. dit verdient een pluim.

Tips voor de handelaar
zou niet weten welke tip, zij is gewoon goed.

Review door Mireille op 2015-11-09
Scoremotivatie
Helga neemt steeds haar tijd en geeft steeds voldoende info. Je kan haar ook bellen buiten spreekuren. Merci

Review door Vanseer op 2015-11-04
Scoremotivatie
Vriendelijk in de omgang als u vragen heeft leg helga het heel goed uit

Tips voor de handelaar
doe zo verder

Review door Lisa op 2015-11-02
Scoremotivatie
Super vriendelijk en gepassioneerd door haar job

Tips voor de handelaar
Helemaal niet nodig elke keer dat ik daar ben leer ik zelf wat bij wat kan je nog meer willen

Review door Elise op 2015-10-30
Scoremotivatie
Volledig in uitleg en verzorging voor de dieren

Review door Melissa op 2015-10-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.