Ontdek de reviews van klanten van Dresscodes in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

alle mensen die daar werken zijn... 9,5 Review door Guido op 2019-12-28
Shari is met stip de vriendelijk... 10 Review door Nancy op 2019-12-23
Een leuke winkel met toffe kledi... 9,7 Review door Kathleen op 2019-12-22
Fijne feestdagen en tot binnenko... 9,5 Review door Ilse op 2019-12-21
Veel keuze om je van top tot tee... 10 Review door Katleen op 2019-12-20
Je bent heel lief en vriendelijk... 10 Review door Beatrijs op 2019-12-20
super vriendelijk... 8,5 Review door Janique op 2019-12-19
stoel in winkel ----schoenen pas... 6 Review door Kim op 2019-12-15
Shari en Nancy steeds met raad e... 10 Review door Karine op 2019-11-12
Leuke winkel en collectie... 10 Review door Bryan op 2019-01-13
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.