Reviews voor Bloemisterij Ten Rozen
Ontdek de reviews van klanten van Bloemisterij Ten Rozen in Aalst.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Dit zijn de meest vriendelijke handelaars die ik ooit ontmoet heb. Doe zo verder. TOP!!!
Review door Sonja op 2019-10-25
Dit zijn de meest vriendelijke handelaars die ik ooit ontmoet heb. Doe zo verder. TOP!!!
Review door Sonja op 2019-10-25
Scoremotivatie
Supervriendelijke mensen en goede correcte prijzen !
Review door Felicien op 2019-10-25
Supervriendelijke mensen en goede correcte prijzen !
Review door Felicien op 2019-10-25
Scoremotivatie
Bloemisterij ten rozen ,waar een top dame op haar geheel eigen vriendelijke manier je met woord en daad je te hulp snelt. Ze is nooit verlegen of te druk om je precies uit te leggen hoe je bloemen of planten moet verzorgen om er zolang mogelijk geniet ervan te hebben. Vind ze een plant of boeket niet meer verkoopwaarde geeft ze die spontaan met een lieve glimlach gratis weg . Ja hoor ook met de nodige uitleg . Niet teveel in de zon of net wel ,in de winter zeker binnen zetten dan heb je er volgend jaar ook nog geniet van . Ook bij gratis wegschenken wordt het met plezier in je wagen gezet . Een ding is zeker kwaliteit en klant staat daar heel hoog in het vaandel .Geld lijkt daar helemaal niet belangrijk ,wat je ook aan de prijzen merkt. Ik ben een zeer tevreden klant die graag een eerlijke mening geef en hen op deze manier zeker eens wil bedanken.
Review door Patricia op 2019-10-25
Bloemisterij ten rozen ,waar een top dame op haar geheel eigen vriendelijke manier je met woord en daad je te hulp snelt. Ze is nooit verlegen of te druk om je precies uit te leggen hoe je bloemen of planten moet verzorgen om er zolang mogelijk geniet ervan te hebben. Vind ze een plant of boeket niet meer verkoopwaarde geeft ze die spontaan met een lieve glimlach gratis weg . Ja hoor ook met de nodige uitleg . Niet teveel in de zon of net wel ,in de winter zeker binnen zetten dan heb je er volgend jaar ook nog geniet van . Ook bij gratis wegschenken wordt het met plezier in je wagen gezet . Een ding is zeker kwaliteit en klant staat daar heel hoog in het vaandel .Geld lijkt daar helemaal niet belangrijk ,wat je ook aan de prijzen merkt. Ik ben een zeer tevreden klant die graag een eerlijke mening geef en hen op deze manier zeker eens wil bedanken.
Review door Patricia op 2019-10-25
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.
















