Niemand en niets is perfect en daarom...

M
Mieke
2015-11-13
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
niemand en niets is perfect en daarom geen 10/10 maar al het personeel en ook Peggy zijn een helende bijdrage voor het geluksgevoel van elke klant die ze verwennen !!!!!! Zij zijn een meerwaarde in ons wereldje, waarvoor dank.

Tips voor de handelaar
gewoon zo doorgaan en a.u.b niet versnellen maar voor rust en onthaasten zorgen

Schrijf zelf een review over Harmony-Concept Meer info Harmony-Concept »