Niemand is perfect dus geef ik hun...
C
Chris
2017-05-20
2017-05-20
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Vriendelijk personen , altijd fijn om daar langst te gaan ,alles netjes en proper
Tips voor de handelaar
geen blijf door doen zoals je bezig bent ;-)
Over de ontvangst
heb ze reeds aanbevolen en komen nu van Averbode zelfs brood halen .
deze score is zij meer dan waardig
Over het interieur
niemand is perfect dus geef ik hun de score , maar over het algemeen is er niets op aan te merken (top) bakker
Over de service
uitterst tevreede
Over de verkoper
Marina = de vriendelijkheid zelve dus proficiat











