HomeMade By E.

Openingsuren

Geen openingsuren gevonden

Voeg openingsuren HomeMade By E. toe

Vriendelijkste Handelaar

Stem ons tot Vriendelijkste Handelaar van Heist-op-den-Berg

Reviews door klanten van HomeMade By E.

5 Jana op 2026-06-14 om 14:58:09
super mooie taart en super lekker ook heel mooi afgewerkt ! heel tevreden bedankt hiervoor ! we raden je zeker aan ๐Ÿฅฐ x
5 Yvonne op 2026-06-11 om 10:11:12
Met kerst hebben we een gloeilamp met een lichtje gekocht om af te geven aan grootouders en meters na het lezen van nieuwjaarsbrief. Ze waren allemaal er blij mee en vonden het mooi
5 Melissa op 2026-06-09 om 15:43:15
Heel lekkere en mooie taart op maat gemaakt ๐Ÿ‘Œzeer luchtige biscuit zodat het niet zwaar is, ook mooi gedecoreerd zoals gevraagd ๐Ÿ‘
5 Ilona op 2026-06-08 om 13:01:37
Supervriendelijke dame. Persoonlijke babbel. Zeer gedienstig. Mooie, creatieve, verrassende en vooral overheerlijke taarten. Doet steeds altijd wat in haar mogelijkheden ligt. Een echte aanrader!!!!
4.3 Chantal op 2026-06-08 om 08:41:56
Evi maakt super lekkere taarten en andere dingen en is altijd even vriendelijk. En is ook dicht in de buurt , heb voor mijn verjaardag cupcakes besteld en zijn super lekker
5 Evi op 2026-06-07 om 13:34:08
Wij hadden onze bruidstaart besteld bij Evi. Ze was precies zoals ik gehoopt had, heel mooi afgewerkt, en super lekker. Iedereen vond de taart top!
5 Rommens op 2026-04-26 om 07:58:11
Supervriendelijke dame, denkt graag mee en tovert dan een fantastisch lekkere, mooie, persoonlijke en originele taart tevoorschijn. Wij zijn elke keer opnieuw heel tevreden!