Reviews voor Hoorcentrum Nijlen - Elly Vercammen
Ontdek de reviews van klanten van Hoorcentrum Nijlen - Elly Vercammen in Nijlen.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk
Review door Mathéo op 2020-10-04
Steeds even vriendelijk
Review door Mathéo op 2020-10-04
Scoremotivatie
Elly is een super vrolijke en zorgzame dame, die altijd klaarstaat voor iedereen.
Tips voor de handelaar
Is bijna niet mogelijk, het is perfect!!!
Over de ontvangst
meeeega vriendelijk onthaal.
Over het interieur
mooi en verzorgd
Over product/dienst
zeer tevreden over alle produkten
Over de service
steeds bereid om iemand verder te helpen
Review door Bauwens op 2017-03-24
Elly is een super vrolijke en zorgzame dame, die altijd klaarstaat voor iedereen.
Tips voor de handelaar
Is bijna niet mogelijk, het is perfect!!!
Over de ontvangst
meeeega vriendelijk onthaal.
Over het interieur
mooi en verzorgd
Over product/dienst
zeer tevreden over alle produkten
Over de service
steeds bereid om iemand verder te helpen
Review door Bauwens op 2017-03-24
Scoremotivatie
10/10
Tips voor de handelaar
gewoon verder doen goed bezig
Over de ontvangst
direkt op uw gemak
Over het interieur
mooi
Over product/dienst
zeer tevreden
Over de service
100 percent service
Over de verkoper
vriendelijk
Review door Albert op 2017-03-20
10/10
Tips voor de handelaar
gewoon verder doen goed bezig
Over de ontvangst
direkt op uw gemak
Over het interieur
mooi
Over product/dienst
zeer tevreden
Over de service
100 percent service
Over de verkoper
vriendelijk
Review door Albert op 2017-03-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.