Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Garage Carrosserie Marc is de vriendelijkste handelaar van Opwijk! 

Op donderdag 3 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Hotel Royal Astrid te Aalst. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016



Interview met Garage-Carrosserie Marc
 
“De award is een aangenaam pluspunt voor onze zaak. We vinden dat je elke dag je best moet doen voor je klanten. En deze award toont dat het loont. Het is mooi meegenomen om verkozen te worden, vooral omdat de zaak zo eens extra in de kijker wordt gezet.”

“We merken dat de klanten de Lente- en Eindejaarsactie waarderen. Omdat we nu gewonnen hebben, denk ik dat er nog meer mensen gaan deelnemen aan de acties omdat ze weten dat het niet voor niets is. De klanten konden ons een score op 10 geven voor onze vriendelijkheid en dat vind ik heel interessant. Vooral omdat het voor ons leerzaam kan zijn. Het is een soort van maatstaf om te weten of je goed bezig bent of niet. Zo niet, kan je de tips van de klanten opvolgen en die, indien nodig, doorvoeren.”

“Ik heb altijd als werknemer bij een garage gewerkt. In 1992 ben ik begonnen in bijberoep. Doordat mijn klantenbestand groter werd, ben ik dan in 1995 met mijn garage in hoofdberoep begonnen. Als garage zijn we gespecialiseerd in het stellen van diagnoses wat betreft de elektronica van auto’s. Je kan bij ons terecht voor een technische controle, een regulier onderhoud en voor seizoenscontroles. We zijn dan ook een Bosch Car Service. We zorgen altijd voor een compleet onderhoud. Niets wordt overgelaten. Bovendien zijn we verrassend betaalbaar! Het verkopen van nieuwe wagens doen we natuurlijk ook. We voeren het onderhoud en de herstellingen uit voor alle automerken. Als een klant ergens in panne staat, dan kunnen ze ons steeds telefonisch bereiken. Depanneren is ook onze job!”

“Handelsgids en de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vinden we zeer interessant. We hopen dan ook dat meerdere handelaars van onze gemeente in de toekomst gaan meedoen. Door Handelsgids kunnen we tevens meer bekendheid creëren voor onze zaak en dat is positief.”