Ontdek de reviews van klanten van Q-hair in Westerlo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Super kapster

Review door Inge op 2021-03-20
Scoremotivatie
Blijven geloven in de medische wereld. Binnenkort kan je weer aan de slag.Ik zal zeker een afspraak bij u boeken voor verwenning van mijn haar.Ik keer steeds tevreden huiswaarts na een behandeling.Tot binnenkort.

Review door Sonja op 2021-01-29
Scoremotivatie
vriendelijk

Review door Xenia op 2021-01-26
Scoremotivatie
Keep up the good work

Review door Chantal op 2021-01-18
Scoremotivatie
Doe zo verder

Review door Sylvia op 2021-01-16
Scoremotivatie
Altijd tevreden.ze weet waar ze mee bezig is.TOP

Review door Sylvia op 2021-01-16
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Seppe op 2020-10-09
7,9 Top!...
Scoremotivatie
Top!

Review door Robin op 2020-10-08
Scoremotivatie
Top lady!!

Review door Sonja op 2019-12-26
Scoremotivatie
Goe bezig!

Review door Martine op 2019-12-24
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.