Ontdek de reviews van klanten van Ticara in Beernem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd een lieve glimlach, luisterend oor, positief ingesteld,....

Review door Caroline op 2018-02-07
Scoremotivatie
Nathalie is een super kapster en een prachtig mens.

Review door Nicole op 2018-01-12
Scoremotivatie
Ga al jaar en dag naar Nathalie omdat ze zo vriendelijk is, gr. Rosa Vandewalle

Review door Rosa op 2017-12-28
Scoremotivatie
heel vriendelijk en het kapsel die je vraagt krijg je supper

Over de ontvangst
dad is zo ze is altijt vriendelijk

Over het interieur
het is al heel goed zou niet weten wat er nog zou kunnen veranderen

Review door Myriame op 2017-12-26
Scoremotivatie
altijd supervriendelijk

Review door Eddy op 2017-12-21
Scoremotivatie
Nathalie is altijd heel vriendelijk ook al is ze soms beetje verkouden of zo !! En vraagt zelf hoe het met je gaat ! Leuk om daar voor je haren te gaan en je komt ontspannen buiten !!

Review door CHRISJE op 2017-12-05
9,5 ...


Review door Nele op 2017-12-01
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en stipt.

Review door Nadine op 2017-11-30
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk!

Review door Henk op 2017-11-30
Scoremotivatie
niets is haar teveel, deze morgen nog ondervonden, doe zo verder Nathalie

Review door Chantal op 2017-11-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.