Ontdek de reviews van klanten van Liesbets Reiscenter in Herenthout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Review door Tilly op 2019-11-22
Scoremotivatie
Onze hele reis is perfect geregeld.

Review door Inneke op 2019-11-19
Scoremotivatie
Perfecte service. Ze verzorgen onze reis telkens weer tot in de puntjes.

Review door Guy op 2019-11-19
Scoremotivatie
Wij worden steeds op een klantvriendelijke manier verder geholpen; De hotels die ze ons aanraden zijn super !!!

Review door Hilde op 2019-11-13
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk, behulpzaam en met gedegen kennis van zaken geholpen door Liesbet

Review door Marc op 2019-11-07
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijke, kwaliteitsvolle service voor alle klanten!

Review door Simon op 2019-10-25
Scoremotivatie
Een simulatie van een soms ingewikkeld reisplan, leuke hotels die toch bij je budget passen, specifieke tips over een bepaalde bestemming... je vraagt het maar en Liesbet van Liesbets reiscenter doktert het met haar eeuwige glimlach voor je uit. Liesbet is een echte expert in haar vak en dat voel je meteen als je hier binnen komt. Je verlaat dan ook haar reisbureau met een voldaan gevoel en kan meteen uitkijken naar een zorgeloze vakantie. Voor haar eeuwig enthousiasme, haar vriendelijke lach en haar bereidheid om mee met haar klanten te denken, krijgt Liesbet dan ook meer dan een mooie 10/10.

Review door Greet op 2019-10-19
Scoremotivatie
Goede service e prettige omgang

Review door Godelieve op 2019-10-18
Scoremotivatie
Heel familiale omgang en goede service

Review door LOUIS op 2019-10-18
Scoremotivatie
Bij een tas koffie of iets fris een warm onthaal, correcte info, uitgebreide kennis en volledig ten dienste van de klant. Onthaal met de glimlach

Over de ontvangst
Warme en vriendelijke ontvangst

Over het interieur
Ruimte in overvloed, bijkomend sallonetje om wachtenden confortabel te dienst te zijn

Over product/dienst
Doorwinterde kennis van de meeste bestemmingen, indien er toch een bestemming is waarvan ze niet alle details weten nemen ze contact met een persoon uit de reiswereld die de bestemming door en door kent.

Review door op 2018-08-03
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.