Ontdek de reviews van klanten van Liesbets Reiscenter in Herenthout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
voor met was alles ok

Over de ontvangst
en vriendelijk ontvangst met een grote lacht .

Over het interieur
En mooi winkel

Over product/dienst
voor met is de eerste keer.

Over de service
voor met is de eerste keer dus i!k kan nog niet is zeggen

Over de verkoper
voor met is de eerste keer dus i!k kan nog niet is zeggen

Review door CASTRO RODRIGUEZ op 2017-05-11
Scoremotivatie
voor met was alles goed.

Over de ontvangst
je kom binnen en krijg en goed gevoel.

Over het interieur
Veel kleur en gezellige plaats.

Over product/dienst
voor mij is de eerste keer en dus ik kam nog niet met opinie

Over de service
voor mij is de eerste keer en dus ik kam nog niet met opinie

Over de verkoper
voor mij is de eerste keer en dus ik kam nog niet met opinie

Review door CASTRO RODRIGUEZ op 2017-05-11
Over de verkoper
ze verdienen van ons meer dan 100 % aan dienstverlening.

Review door Walter op 2017-05-07
Scoremotivatie
geen tips alles is voor ons altijd prima geregeld.

Review door Renilde op 2017-05-07
Over de ontvangst
Zie vorige vraag

Review door Kristel op 2017-04-20
Scoremotivatie
gewoon oprecht vriendelijk. en leggen alles goed uit aan de klanten

Review door Laurens op 2017-04-05
Scoremotivatie
BLIJFT ALTIJD EVEN VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM NA DE ZOVEELSTE VERVELENDE VRAAG OF OPMERKING, NIETS IS HAAR TE VEEL OM HET HAAR KLANTEN NAAR DE ZIN TE MAKEN.

Tips voor de handelaar
DOE ZO VERDER.

Review door CHRISTEL op 2017-03-29
Scoremotivatie
veel uitleg

Over de ontvangst
drankje

Review door Rudi op 2017-03-26
Scoremotivatie
vriendelijk

Review door op 2017-03-26
Scoremotivatie
U word steeds met de glimlach geholpen, wat dan ook.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder, niks veranderen.

Over product/dienst
Alles netjes verlopen.

Over de service
super goede service

Over de verkoper
supervriendelijk

Review door Mario op 2017-03-15
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.