Ontdek de reviews van klanten van Liesbets Reiscenter in Herenthout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Bedankt om ons altijd goed te ad... 10 Review door op 2020-12-18
Zeer vriendelijk en behulpzaam... 9,6 Review door Greet op 2020-12-17
Gelukkig 2021!... 10 Review door op 2020-12-17
Staat altijd klaar om te helpen... 9,5 Review door Ronny op 2020-12-17
Prettige feesten en hopelijk dat... 10 Review door An op 2020-12-17
Doe zo verder... 8 Review door Sonja op 2020-12-05
Liesbet daar kun je met al u vra... 10 Review door Maria op 2020-12-05
Zeer vriendelijk!... 7,9 Review door Zoë op 2020-10-07
Top service!... 7,9 Review door Janne op 2020-10-08
veel succes en goede feesten... 9,8 Review door Sandra op 2019-12-28
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.